Z Wrocławia na wulkaniczną wyspę Lanzarote

Kto: Magdalena i Artur Fryzowicz

Kiedy: 21.06.2014

Gdzie: Lanzarote

Nigdy nie zapomnę: To już nasz drugi lot z Wrocławia. Poprzedni do Majorka a tym razem na Lanzarote. Podróż trwała 4 godziny. Lecieliśmy z liniami Enter Air. Widoki były cudowne szczególnie nad Alpami w Szwajcarii i nad Gibraltarem. Lanzarote to druga po Fuertawentura z wietrznych Wysp Kanaryjskich. Zaskoczyły nas wulkaniczne krajobrazy. Oczywiście wiedzieliśmy o strukturze tej wyspy ale zaskoczyła nas bardzo. Było cudownie i nawet nie wiedzieliśmy kiedy minął nam pobyt. Skorzystaliśmy z wycieczki fakultatywnej biura Itaka z którym byliśmy drugi raz. Przedstawiciele biura Itaka są naprawdę profesjonalistami. Tak samo jak Obsługa przewoźnika Enter Air. Żona jest Osobą Niepełnosprawną więc mieliśmy jak zwykle le kkie utrudnienia ale związane tylko z nami. Obsługa na lotniskach we Wrocławiu i Lanzarote była przewspaniała. Apeluje tu do Osób z dysfunkcją ruchu. Proszę się nie obawiać nie spotkacie się Państwo z żadnymi utrudnieniami na lotniskach i na pokładzie samolotu. Przebywaliśmy na Lanzarote w Puerto del Carmen do plaży z wygodami dla niepełnosprawnych w Playa Granda mieliśmy około 7 km chętnie chodziliśmy tam pieszo korzystając z uroków plaż nad Atlantykiem idąc promenadą. Bardzo często kursują tam również miejscowe autobusy które, bez problemu zabierają osoby na wózkach. Znów mieliśmy przyjemność zasmakować z Hiszpańskiej Gościnności naprawdę polecamy!!!!!!!!!!!

Moja rada dla wylatujących z Wrocławia: Dojazd z A4 jest naprawdę łatwy. Warto wcześniej on-line zarezerwować parking. My po rozmowie telefonicznej zostaliśmy powiadomieni że, osoba niepełnosprawna nie musi rezerwować miejsca. Po powr ocie poszliśmy uregulować płatność do biura parkingowego i okazało się że, jednak powinniśmy wcześniej rezerwować parking. Pan w biurze parkingowym był dla nas tak miły że, uznał nam jednak rabat za parking za co jesteśmy bardzo wdzięczni.

Latam z Wrocławia bo: Jest nam z Wrocławia najbliżej, ale to nie jedyny powód. Mamy teraz porównanie z lotniskiem na Lanzarote. Nasze Lotnisko we Wrocławiu jest bez porównania. Po prostu cudownie piękne. I mimo że, na Lanzarote byliśmy nadzwyczajnie obsłużeni, to do Przemiłej Obsługi Wrocławskiego Lotniska mamy jednak ogromny sentyment.