Z Wrocławia na wakacje na Majorkę

• Z Wrocławia na wakacje na Majorkę

Kto: Magdalena Artur Fryzowicz

Kiedy: 11.05.2012

Gdzie: Przekonaj się jak blisko jest z Wrocławia na Majorkę!

Nigdy nie zapomnę: To był nasz pierwszy lot. Nasze pierwsze Wakacje. Byliśmy bardzo podeksytowani od samego wejścia na Portal Lotniska we Wrocławiu aż po wejście na pokład samolotu. Urzekł nas przepiękny wystrój i przestronność Lotniska. Nawet nie zdążyliśmy się obejrzeć, a było po odprawie i już czekaliśmy na nasz pierwszy lot. Baliśmy się tej podróży, bo Żona jest Osobą poruszającą się na wózku inwalidzkim, ale wszystko odbyło się bardzo sprawnie. Żonę wniesiono na pokład samolotu a wózek oddano do luku bagażowego. Jedyne czego nie możemy "przeżałować" to lot nocny . Startowaliśmy o 22.10 a w Palma de Mallorca byliśmy o 1.20. Przez to widzieliśmy z okien samolotu tylko światła miast, a szkoda, bo lecieliśmy nad Alpami, Cannes i Sanremo. Na lotnisku na Majorce czekaliśmy 40 minut na obsługę z windą, ale i tu przeżyliśmy przemiłe chwile. Panowie Piloci proponowali nam kawę lub herbatę, a Panie Stewardesy zaproponowały nam wejście do kokpitu samolotu. To był cudowny tydzień na przepięknej Majorce. Mieszkańcy Majorki to Przemili Ludzie. Wszędzie witano nas z uśmiechem na twarzy. Nie mieliśmy żadnego problemu, z jakimkolwiek wejściem do sklepów, wszędzie były podjazdy. Największa niespodzianka czekała na nas na plaży. Ratownik widząc Żonę na wózku podjechał specjalnym pojazdem, dzięki któremu moja Żona mogła w pełni korzystać z uroku kąpieli w morzu, siedząc wygodnie. Szkoda że, nad naszym morzem i jeziorami nikt nie pomyślał o takim sprzęcie. Warto pożyczyć auto i samemu zwiedzić całą Majorkę. My wypożyczyliśmy auto z drugim Małżeństwem ( Serdecznie Pozdrawiamy Pana Leszka i Panią Anię). Koszt jednego dnia od pary to około 30 euro z paliwem Przejechaliśmy około 300 km. Powrót też był wielką przygodą, a lot i powitanie na Lotnisku we Wrocławiu osłodził nam powrót do rzeczywistości. Wylądowaliśmy i wyszliśmy przez "Rękaw", gdzie Powitała nas Nowa Załoga Samolotu oraz Pan z Obsługi z wózkiem Żony. W tym roku również wylecimy na wakacje z Lotniska Kopernika we Wrocławiu.

Moja rada dla wylatujących z Wrocławia: Warto skorzystać z parkingu długoterminowego. Wspaniała Przygoda z Lataniem. Sama Przemiła Obsługa sprawia że, Stres związany z lotem całkowicie znika. Nawet się nie Obejrzycie a już Będziecie w chmurach!!!

Latam z Wrocławia bo: Takiej Przemiłej OBSŁUGI każdy by sobie życzył. Jest to lotnisko najbliżej nas. Ma doskonały dojazd z autostrady A4. Ma wspaniały przestrzenny Portal na którym zaopatrzysz się we wszystko przed odlotem.